شرایط بازگشت کالا

جذب اطمینان و جلب رضایت مشتریان همواره از اصلی ترین هدف ما بوده است، از این سو مشتریان می توانند تا 7 روز پس از خرید برای بازگشت یا تعویض کالای خود اقدام نمایند



موارد استفاده از ضمانت بازگشت کالا:

1سفارش ثبت شده هنوز ارسال نشده است

در صورتی که مشتری پس از ثبت سفارش خود از خرید خود منصرف شود, حداکثر تا 24 ساعت پس از ثبت سفارش میتوانید با تماس با بخش پشتیبانی درخواست لغو سفارش خود را از طریق ارسال ایمیل بدهد. لغو سفارش کالاهای موجود در انبار ما هیچ هزینه ای برای مشتری ندارد ولی در صورتی که کالای سفارش داده شده مربوط به تامین کنندگان همکار ما باشد هزینه حمل و نقل از مبلغ سفارش کسر خواهد شد.

2کالای خریداری شده، ایراد، زدگی یا پارگی داشته باشد

آسیب دیدگی کالا باید حداکثر تا 48 ساعت پس از دریافت کالا، به بخش پشتیبانی از طریق تلفن، ایمیل یا تلگرام اطلاع داده شود.

در صورت برخورد با چنين اشکالات اوليه‌ای، از استفاده يا تعمير کالا خودداری نماييد و آن را با بسته‌بندی و به همراه کليه لوازم جانبی به همان شکل اوليه حفظ نماييد. استفاده از کالای معيوب توسط مشتري يا هرگونه تلاش براي تعمير آن پس از تشخيص اشکال اوليه ، محصول را از شمول گارانتی خارج کرده و کالای مذکور قابل بازگشت نخواهد بود.

لازم است بسته بندی اصلی، لیبل، برچسب و... کالا نگهداری شود و از دور ريختن یا مخدوش کردن آن جداً خودداری شود.

3کالای خریداری شده، از نظر مشخصات یا ظاهر با اطلاعات وبسایت مغایرت داشته باشد

وجود مغایرت، باید حداکثر طی 48 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش از طریق تلفن، ایمیل یا تلگرام بخش پشتیبانی اطلاع داده شود.

کالا باید در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد. و روی پوشاک هیچگونه نشان استفاده طولانی مدت مانند لکه، رنگ پریدیگی بوی عطر و بدن وجود نداشته باشد و مارک، دکمه و سایری ملحقات جدا نشده باشد.

لازم است بسته بندی اصلی، لیبل، برچسب و... کالا نگهداری شود و از دور ريختن یا مخدوش کردن آن جداً خودداری شود.

4سایز کالا مناسب نباشد

(با توجه به درج شدن اطلاعت دقیق مربوط به سایز کالا در سایت، اگر اشتباه در انتخاب سایز ناشی از کم توجهی در هنگام خرید باشد، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا از تامین کننده، به عهده مشتری خواهد بود.)

به دلیل رعایت نکات بهداشتی و شخصی برای تعویض سایز باید در اولین فرصت و حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش از طریق تلفن، ایمیل یا تلگرام بخش پشتیبانی اطلاع داده شود.

درخواست تعویض سایز تنها در صورتی پذیرفته می‌شود که محصولات تنها ، پرو شده باشند و در وضعیت اولیه و نو باشند و روی پوشاک هیچگونه آثار استفاده مانند لکه، رنگ پریدگی یا بوی عطر و بدن وجود نداشته باشد، و مارک، بارکد،دکمه و سایر ملحقات جدا نشده باشد،درخصوص کیف و کفش اگر هنگام تست کردن خط تا ، ایجاد شود ما از دریافت محصول معذور است.بنابراین از مشتریان گرامی خود می خواهد کمال دقت را هنگام پرو محصول مبذول فرمایند.

شرایط بازگشت کالا, لندمارک, فروشگاه اینترنتی

Return Policy, Return Policy

شرایط بازگشت کالا, لندمارک, فروشگاه اینترنتی

شرایط بازگشت کالا, لندمارک, فروشگاه اینترنتی

Return Policy, Return Policy

شرایط بازگشت کالا, لندمارک, فروشگاه اینترنتی

Return Policy, Return Policy

شرایط بازگشت کالا, لندمارک, فروشگاه اینترنتی
Return Policy, Return Policy
شرایط بازگشت کالا, لندمارک, فروشگاه اینترنتی
Return Policy, Return Policy

Return Policy, Return Policy
شرایط بازگشت کالا | لندمارک, فروشگاه اینترنتی
شرایط بازگشت کالا,لندمارک, فروشگاه اینترنتی