از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت های بانکی عضو شتاب، رمز دوم کارت بانکی مد نظر شما باید فعال باشد.
خیر، در حال حاضر خرید فقط از طریق درگاه بانکی امکان پذیر است.
پست سفارشی:
آماده سازی سفارش و تحویل به پست 4الی5 روز کاری
پست پیشتاز:
آماده سازی سفاش و تحویل به پست 2-3 روز کاری
تیپاکس:
آماده سازی سفارش و تحویل به تیپاکس 1-2 روزکاری
پست ویژه:
آماده سازی سفارش و تحویل به پست 1 روز کاری
* مدت زمان تحویل بسته توسط اداره پست یا تیپاکس را در سایت اداره پست و تیپاکس مشاهده کنید
هزینه ارسال با استفاده از پست سفارشی بر اساس مبلغ سفارش به شرح زیر است:
خرید های کمتر از 300 هزارتومان - نسبت به تعداد محصول در سبد متفاوت است
هزینه ارسال با استفاده از پست پیشتاز بر اساس مبلغ سفارش به شرح زیر است:
خرید های کمتر از 100 هزارتومان - 10900 تومان
خرید های بین 100-200 هزارتومان - 14900 تومان
خرید های بین 200-350 هزارتومان - 16900 تومان
خرید های بین 350-600 هزارتومان - 19900 تومان
خرید های بین 600 هزارتومان تا 1 میلیون تومان - 22900 تومان
خرید های بین 1 تا 1.5 میلیون تومان - 25900 تومان
خرید های بیشتر از 1.5 میلیون تومان - 29900 تومان
هزینه ارسال با استفاده از پست ویژه بر اساس مبلغ سفارش به شرح زیر است:
خرید های کمتر از 100 هزارتومان - 29900 تومان
خرید های بین 100-200 هزارتومان - 34900 تومان
خرید های بین 200-350 هزارتومان - 39900 تومان
خرید های بین 350-600 هزارتومان - 44900 تومان
خرید های بین 600 هزارتومان تا 1 میلیون تومان - 49900 تومان
خرید های بین 1 تا 1.5 میلیون تومان - 59900 تومان
خرید های بیشتر از 1.5 میلیون تومان - 69900 تومان
موارد استفاده از ضمانت بازگشت کالا:
سفارش ثبت شده هنوز ارسال نشده است
در صورتی که مشتری پس از ثبت سفارش خود از خرید خود منصرف شود, حداکثر تا 24 ساعت پس از ثبت سفارش میتوانید با تماس با بخش پشتیبانی درخواست لغو سفارش خود را بدهد. لغو سفارش کالاهای موجود در انبار هیچ هزینه ای برای مشتری ندارد ولی در صورتی که کالای سفارش داده شده مربوط به تامین کنندگان همکار باشد هزینه حمل و نقل از مبلغ سفارش کسر خواهد شد.
کالای خریداری شده، ایراد، زدگی یا پارگی داشته باشد
آسیب دیدگی کالا باید حداکثر تا 48 ساعت پس از دریافت کالا، به بخش پشتیبانی از طریق تلفن، ایمیل یا تلگرام اطلاع داده شود.
در صورت برخورد با چنين اشکالات اوليهای، از استفاده يا تعمير کالا خودداری نماييد و آن را با بستهبندی و به همراه کليه لوازم جانبی به همان شکل اوليه حفظ نماييد. استفاده از کالای معيوب توسط مشتري يا هرگونه تلاش براي تعمير آن پس از تشخيص اشکال اوليه ، محصول را از شمول گارانتی خارج کرده و کالای مذکور قابل بازگشت نخواهد بود.
لازم است بسته بندی اصلی، لیبل، برچسب و... کالا نگهداری شود و از دور ريختن یا مخدوش کردن آن جداً خودداری شود.
کالای خریداری شده، از نظر مشخصات یا ظاهر با اطلاعات وبسایت مغایرت داشته باشد
وجود مغایرت، باید حداکثر طی 48 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش از طریق تلفن، ایمیل یا تلگرام بخش پشتیبانی اطلاع داده شود.
کالا باید در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد. و روی پوشاک هیچگونه نشان استفاده طولانی مدت مانند لکه، رنگ پریدیگی بوی عطر و بدن وجود نداشته باشد و مارک، دکمه و سایری ملحقات جدا نشده باشد.
لازم است بسته بندی اصلی، لیبل، برچسب و... کالا نگهداری شود و از دور ريختن یا مخدوش کردن آن جداً خودداری شود.
سایز کالا مناسب نباشد
(با توجه به درج شدن اطلاعت دقیق مربوط به سایز کالا در سایت، اگر اشتباه در انتخاب سایز ناشی از کم توجهی در هنگام خرید باشد، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا از تامین کننده، به عهده مشتری خواهد بود.)
به دلیل رعایت نکات بهداشتی و شخصی برای تعویض سایز باید در اولین فرصت و حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش از طریق تلفن، ایمیل یا تلگرام بخش پشتیبانی اطلاع داده شود.
درخواست تعویض سایز تنها در صورتی پذیرفته میشود که محصولات تنها ، پرو شده باشند و در وضعیت اولیه و نو باشند و روی پوشاک هیچگونه آثار استفاده مانند لکه، رنگ پریدگی یا بوی عطر و بدن وجود نداشته باشد، و مارک، بارکد،دکمه و سایر ملحقات جدا نشده باشد،درخصوص کیف و کفش اگر هنگام تست کردن خط تا ، ایجاد شود از دریافت محصول معذور است.بنابراین از مشتریان گرامی خود می خواهد کمال دقت را هنگام پرو محصول مبذول فرمایند.
,
سوالات متداول | فروشگاه اینترنتی لندمارک
سوالات متداول,فروشگاه اینترنتی لندمارک