2 محصول
1 / 1
 کد 39950186
با عرض پوزش موجودی این آیتم تمام شده است
لطفا سایز و رنگ را انتخاب نمایید
محصول به سبد شما اضافه شد تکمیل خرید

 کد 2403368
با عرض پوزش موجودی این آیتم تمام شده است
لطفا سایز و رنگ را انتخاب نمایید
محصول به سبد شما اضافه شد تکمیل خرید


, درباره برند زارا ZARA در ابتدا کار به این شکل بود که از روی لباس های لوکس و گران قیمت، نمونه ای ارزان قیمت تولید شود. اما در دهه ۸۰ که فروشگاههای زارا در تمامی اسپانیا گسترش پیدا کرد استراتژی شر کت تغییر کرد. وی نام استراتژی جدید خود را “مدهای لحظه ای” گذاشت. وی اولین شعبه خارجی خود را در کشور پرتغال و در سال ۱۹۸۸ تأسیس کرد، و بدین ترتیب دامنه فعالیت خود را بین المللی کرد. از ویژگی های خاص این شرکت این است که او هیچگاه برای خود تبلیغات نکرد ولی همواره علاقه داشت که مغازه های خود را در بهترین و لوکس ترین نقاط شهرها برپا کند. مثلا در سال ۲۰۰۳ یکی از شعب خود را در یک سینمای تاریخی در الچه راه اندازی کرد. از ویژگی های منحصر به فرد زارا چابک بودن آن است. اکثر برندهای مطرح دنیا که در کشورهای مختلف شعبه دارند، سالی دو بار اجناس را به شعب خود ارسال می کنند ولی زارا این کار را هرسه هفته یکبار انجام می دهد. زارا همواره انبارهای خود را به روز نگه میدارد. یعنی اگر شما مدل یا جنسی را امروز در یکی از فروشگاهها دیده باشید احتمالا تا دو هفته آینده دیگر آن را پیدا نمی کنید، چون زارا محصولات خود را زود به زود تغییر میدهد و چون قیمت های محصولات پایین هستند به زودی به فروش می رسند. فلسفه فروش اجناس در زارا این است که :”یا الان میخری یا هرگز نمی خری!”

محصولات با مارک Zara, لندمارک, فروشگاه اینترنتی

محصولات با مارک Zara, لندمارک, فروشگاه اینترنتی

, درباره برند زارا ZARA در ابتدا کار به این شکل بود که از روی لباس های لوکس و گران قیمت، نمونه ای ارزان قیمت تولید شود. اما در دهه ۸۰ که فروشگاههای زارا در تمامی اسپانیا گسترش پیدا کرد استراتژی شر کت تغییر کرد. وی نام استراتژی جدید خود را “مدهای لحظه ای” گذاشت. وی اولین شعبه خارجی خود را در کشور پرتغال و در سال ۱۹۸۸ تأسیس کرد، و بدین ترتیب دامنه فعالیت خود را بین المللی کرد. از ویژگی های خاص این شرکت این است که او هیچگاه برای خود تبلیغات نکرد ولی همواره علاقه داشت که مغازه های خود را در بهترین و لوکس ترین نقاط شهرها برپا کند. مثلا در سال ۲۰۰۳ یکی از شعب خود را در یک سینمای تاریخی در الچه راه اندازی کرد. از ویژگی های منحصر به فرد زارا چابک بودن آن است. اکثر برندهای مطرح دنیا که در کشورهای مختلف شعبه دارند، سالی دو بار اجناس را به شعب خود ارسال می کنند ولی زارا این کار را هرسه هفته یکبار انجام می دهد. زارا همواره انبارهای خود را به روز نگه میدارد. یعنی اگر شما مدل یا جنسی را امروز در یکی از فروشگاهها دیده باشید احتمالا تا دو هفته آینده دیگر آن را پیدا نمی کنید، چون زارا محصولات خود را زود به زود تغییر میدهد و چون قیمت های محصولات پایین هستند به زودی به فروش می رسند. فلسفه فروش اجناس در زارا این است که :”یا الان میخری یا هرگز نمی خری!”

محصولات با مارک Zara, لندمارک, فروشگاه اینترنتی

, درباره برند زارا ZARA در ابتدا کار به این شکل بود که از روی لباس های لوکس و گران قیمت، نمونه ای ارزان قیمت تولید شود. اما در دهه ۸۰ که فروشگاههای زارا در تمامی اسپانیا گسترش پیدا کرد استراتژی شر کت تغییر کرد. وی نام استراتژی جدید خود را “مدهای لحظه ای” گذاشت. وی اولین شعبه خارجی خود را در کشور پرتغال و در سال ۱۹۸۸ تأسیس کرد، و بدین ترتیب دامنه فعالیت خود را بین المللی کرد. از ویژگی های خاص این شرکت این است که او هیچگاه برای خود تبلیغات نکرد ولی همواره علاقه داشت که مغازه های خود را در بهترین و لوکس ترین نقاط شهرها برپا کند. مثلا در سال ۲۰۰۳ یکی از شعب خود را در یک سینمای تاریخی در الچه راه اندازی کرد. از ویژگی های منحصر به فرد زارا چابک بودن آن است. اکثر برندهای مطرح دنیا که در کشورهای مختلف شعبه دارند، سالی دو بار اجناس را به شعب خود ارسال می کنند ولی زارا این کار را هرسه هفته یکبار انجام می دهد. زارا همواره انبارهای خود را به روز نگه میدارد. یعنی اگر شما مدل یا جنسی را امروز در یکی از فروشگاهها دیده باشید احتمالا تا دو هفته آینده دیگر آن را پیدا نمی کنید، چون زارا محصولات خود را زود به زود تغییر میدهد و چون قیمت های محصولات پایین هستند به زودی به فروش می رسند. فلسفه فروش اجناس در زارا این است که :”یا الان میخری یا هرگز نمی خری!”

محصولات با مارک Zara, لندمارک, فروشگاه اینترنتی
, درباره برند زارا ZARA در ابتدا کار به این شکل بود که از روی لباس های لوکس و گران قیمت، نمونه ای ارزان قیمت تولید شود. اما در دهه ۸۰ که فروشگاههای زارا در تمامی اسپانیا گسترش پیدا کرد استراتژی شر کت تغییر کرد. وی نام استراتژی جدید خود را “مدهای لحظه ای” گذاشت. وی اولین شعبه خارجی خود را در کشور پرتغال و در سال ۱۹۸۸ تأسیس کرد، و بدین ترتیب دامنه فعالیت خود را بین المللی کرد. از ویژگی های خاص این شرکت این است که او هیچگاه برای خود تبلیغات نکرد ولی همواره علاقه داشت که مغازه های خود را در بهترین و لوکس ترین نقاط شهرها برپا کند. مثلا در سال ۲۰۰۳ یکی از شعب خود را در یک سینمای تاریخی در الچه راه اندازی کرد. از ویژگی های منحصر به فرد زارا چابک بودن آن است. اکثر برندهای مطرح دنیا که در کشورهای مختلف شعبه دارند، سالی دو بار اجناس را به شعب خود ارسال می کنند ولی زارا این کار را هرسه هفته یکبار انجام می دهد. زارا همواره انبارهای خود را به روز نگه میدارد. یعنی اگر شما مدل یا جنسی را امروز در یکی از فروشگاهها دیده باشید احتمالا تا دو هفته آینده دیگر آن را پیدا نمی کنید، چون زارا محصولات خود را زود به زود تغییر میدهد و چون قیمت های محصولات پایین هستند به زودی به فروش می رسند. فلسفه فروش اجناس در زارا این است که :”یا الان میخری یا هرگز نمی خری!”
محصولات با مارک Zara, لندمارک, فروشگاه اینترنتی
, درباره برند زارا ZARA در ابتدا کار به این شکل بود که از روی لباس های لوکس و گران قیمت، نمونه ای ارزان قیمت تولید شود. اما در دهه ۸۰ که فروشگاههای زارا در تمامی اسپانیا گسترش پیدا کرد استراتژی شر کت تغییر کرد. وی نام استراتژی جدید خود را “مدهای لحظه ای” گذاشت. وی اولین شعبه خارجی خود را در کشور پرتغال و در سال ۱۹۸۸ تأسیس کرد، و بدین ترتیب دامنه فعالیت خود را بین المللی کرد. از ویژگی های خاص این شرکت این است که او هیچگاه برای خود تبلیغات نکرد ولی همواره علاقه داشت که مغازه های خود را در بهترین و لوکس ترین نقاط شهرها برپا کند. مثلا در سال ۲۰۰۳ یکی از شعب خود را در یک سینمای تاریخی در الچه راه اندازی کرد. از ویژگی های منحصر به فرد زارا چابک بودن آن است. اکثر برندهای مطرح دنیا که در کشورهای مختلف شعبه دارند، سالی دو بار اجناس را به شعب خود ارسال می کنند ولی زارا این کار را هرسه هفته یکبار انجام می دهد. زارا همواره انبارهای خود را به روز نگه میدارد. یعنی اگر شما مدل یا جنسی را امروز در یکی از فروشگاهها دیده باشید احتمالا تا دو هفته آینده دیگر آن را پیدا نمی کنید، چون زارا محصولات خود را زود به زود تغییر میدهد و چون قیمت های محصولات پایین هستند به زودی به فروش می رسند. فلسفه فروش اجناس در زارا این است که :”یا الان میخری یا هرگز نمی خری!”

wnar.ir, وبینار و وب کنفرانس و كنفرانس آنلاين

, درباره برند زارا ZARA در ابتدا کار به این شکل بود که از روی لباس های لوکس و گران قیمت، نمونه ای ارزان قیمت تولید شود. اما در دهه ۸۰ که فروشگاههای زارا در تمامی اسپانیا گسترش پیدا کرد استراتژی شر کت تغییر کرد. وی نام استراتژی جدید خود را “مدهای لحظه ای” گذاشت. وی اولین شعبه خارجی خود را در کشور پرتغال و در سال ۱۹۸۸ تأسیس کرد، و بدین ترتیب دامنه فعالیت خود را بین المللی کرد. از ویژگی های خاص این شرکت این است که او هیچگاه برای خود تبلیغات نکرد ولی همواره علاقه داشت که مغازه های خود را در بهترین و لوکس ترین نقاط شهرها برپا کند. مثلا در سال ۲۰۰۳ یکی از شعب خود را در یک سینمای تاریخی در الچه راه اندازی کرد. از ویژگی های منحصر به فرد زارا چابک بودن آن است. اکثر برندهای مطرح دنیا که در کشورهای مختلف شعبه دارند، سالی دو بار اجناس را به شعب خود ارسال می کنند ولی زارا این کار را هرسه هفته یکبار انجام می دهد. زارا همواره انبارهای خود را به روز نگه میدارد. یعنی اگر شما مدل یا جنسی را امروز در یکی از فروشگاهها دیده باشید احتمالا تا دو هفته آینده دیگر آن را پیدا نمی کنید، چون زارا محصولات خود را زود به زود تغییر میدهد و چون قیمت های محصولات پایین هستند به زودی به فروش می رسند. فلسفه فروش اجناس در زارا این است که :”یا الان میخری یا هرگز نمی خری!”
محصولات با مارک Zara | لندمارک, فروشگاه اینترنتی
محصولات با مارک Zara,لندمارک, فروشگاه اینترنتی

Loading…
Top